Nita

Eskort Ankara

  • Oluşturuldu:17-04-2023
  • Değiştirildi:12-02-2024
  • Görüntüleme:26964
  • Bu ay:464
  • Independant
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 1
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 2
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 3
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 4
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 5
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 6
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 7
Bayan eskort Nita (20) Ankara - Fotoğraf: 8
Call Girls Turkey

Bayan eskort Nita (20) Ankara

İletişim

Telefon:

+905053170396

  • Call
  • WhatsApp ©
  • Telegram ©
Talimatları:

Only apps: WhatsApp, Telegram, etc

Ülke:

Türkiye

Şehir:

Ankara

Biyo

  • Konum:Türkiye, Ankara
  • Cinsiyet:Kadın
  • Yaş:20
  • Cinsel Yönelim:Heteroseksüel
  • Göz:Mavi
  • Saç:Sarışın
  • Göğüsler:BDoğal
  • Kasık kılı:Tamamen tıraşlı
  • Kendi yerinde:Hotel Odası
  • Sizin Yerinizde:Otel ve Ev Ziyaretleri
  • Etnik köken:Avrupalı (beyaz)
  • Uyruk:Rus
  • Kilo:49 kg / 108 lbs
  • Boy:170 cm / 5.6
  • Sigara:Hayır
  • Buluştukları:
    Erkekler için müsait
  • Duo yapıyor
  • Diller:
    İngiliz
    Rus

Servisler

Servisler
  • Vajinam tamamen traşlı
    Included
  • Sigara içmiyorum
    Included
  • Parmaklama
    Included
  • Dominant
    Included
  • Takma Penis
    Included
  • Oyuncaklar
    Included
  • Vücuda işeme
    Included
  • Ayak fetişi
    Included
  • Masturbasyon
    Included
  • Yüze oturma
    Included
  • Köpek stili
    Included
  • Sizin Yerinizde
    Included
  • Otel ve Ev Ziyaretleri
    Included
  • Kendi yerinde
    Included
  • Otel Odası
    Included
  • More...

Yorumlar

İnceleme yaz

abuserabuzer

2024-01-13
  • Öpüşme:Öpüşme yok
  • Oral seks:Kondomsuz
  • Ağza gelme:Hayır
  • Seks:Pasif
  • Anal:Mevcut değil
  • Göğüs:Silikon
  • Tek Seferde Birden Fazla Boşal(t)ma:Bilmiyorum
  • Fotoğraf:Gerçek resim
  • Buluştuğu tarih:2024-01-07
  • Süre:20 saat
  • Şehir:Ankara
  • Görüntüsü:10/10
  • Servisler:1/10
  • İletişim:1/10

???DİKKAT DİKKAT HIGH TENSION??? bu dördüncü hatırlatma reviewım ankarada operasyonlarına devam eden SABRINA BABY DOLL SLIM GIRL (https://escortnews.eu/escort/SABRINA-731622.html) isimli aşağılık dolandırıcıyla alakalıdır Nita isimli bayanla ilgisi yoktur, sayın site sakini nita isimli bayanın yerine sabrina isimli hırsızın sayfasında yazdığımı farz etsin, bahsi geçen alçak şahıs kendi sayfasında yusuf yusuf olduğu için yazılarımı sildirmiştir. sildirdiği yazım ve yorumum şöyledir: görüşmelerim arasında en hüsrana uğratıcı olanı oldu lan bir de sonunda kısa bir review yazacaz görüşme mükemmel geçecek diye seviniyordum. bir buçuk saate anlaştık beni aşağı yukarı elli dakika falan bekletti geçen sefer de öyle yapmıştı zaten. her neyse instada keşfette çıkan bayanlar kadar şık bayan dedim parasız bir araya gelebileceğim birisi değil dedim zaten bu alemdeki en güzel seksimi yapmışım geçen sefer bir defa daha gidelim hem hasret de gideririz dedim. houston olmasına rağmen bir buçuk saat incall görüşme ayarladım amk yarım saati bile geçmedi canım acıdı haydi sen en iyisi siktir ol git diye paranın iki bin beş yüzünü lirasını geri verip yol verdi. altı bininin üç bin beş yüzüne kondu güzelce böyle oldu bitti kovmak karşımdakini gücendirir mi resepsiyona da bin lira bayındı bana zaman ayırdı diye düşünmeden. lan köpek mi kovalıyorsun. adam gibi konuşmuyor da iletişimi kapalı mıymıymıy bir şey olmuş iyice. yapmak zorunda değilim lafını ağzına dolamış iyice amk. üstümü giyiniyorum bu böyle olmaz bir buçuk saatimi ayırmışım sana yarrak gibi davranıyorsun dedim suratıma bile bakmıyor beni yok sayıyor alçak köpek. amk servisi aşağı görülmek için mi satın aldım alçak. sen kendini ne zannediyorsun da yüzüme bakmıyorsun. geçen buluşmada da baya güzelleme yapmışım aşağıda ama bir takım cinslikler gene de bulunuyordu. bulunuyordu bulunmasına da mütevazı uzlaşmaya yakın bir tavrı vardı o zaman o yüzden çok batmıyordu cinslikleri. lanet olsun kalbim kırıldı para burnundan gelsin allah belanı versin. sen benim müşterim değilsin ben böyle iş yapmıyorum diyor lan bu ne demek amk. kendine has bir müşteri çevresi oluşturduysan ilan vermezsin bu sayfaya olur biter. sanırım sikine kan gitmeyen kart zampara moruklardan oluşan bir müşteri çevresi var onların sırtından geçiniyor mis gibi. geçen sefer bana her şey karşılıklı falan dediydi. lan halbuki geçen sefer daha acemice davranmıştım şimdi daha tecrübeli profesyonel davrandık geçenkinden misliyle kötü geçti. bir de dilli milli öpüşmüyor amk kendisi de dedi dilli öpüşmüyorum ama öyle yazmışlar diye dilli öpüşmemişseniz öyle yazmayın amk. yani allah var şahane güzel estetiğe borçlu olsa da bir kısmını baya güzel nubile bir bayan. AMA geçen buluştuğumdan beri epey bir uyuzluk çökmüş götü kalkmış işte amk götü kalkmış. fotolarda storylerde çok eğleniriz bayram edersiniz gençler vibe'ını iyi pazarlasa da yok öyle bir şey onu yapmam bunu yapmam mıymıymıy. lan madem acıtıyorum geçenki gibi uyar yavaşla diye yavaşlayım. mıymıy yavaşla dedim diyor bana yalanına sıçayım senin. tam sikini kaldıramayan zengin moruklara göresin onlar acıtamaz canını zaten sana secde ede ede de götünü kaldırmışlar. güzel seksli iletişimli kaynaşmalı eğleneceğim bir görüşme olacağından emindim göte geldim. lan buraya kısaca mükemmeldi teşekkürler yazarım kesin diyordum ne oldum değil ne olacağım diyecen. ben banyodayken kaşla göz arasında bana iade edeceği miktarı hesaplıyormuş telefonundaki hesap makinesinden. vay sinsi karı vay. oldu bitti tuzağı demek ha. şuna ekmeğinizden bölmeyin de altı binden iki bin beş yüzü hesap makinesiz hesaplayamayan bezelye beyniyle başka bir işte çalışmak zorunda kalsın. desem de eşek gibi para verenler çıkar elbet. şuncacık işlemi bile hesap makinesi olmasına rağmen yanlış hesapladı. iki yüz lira daha fazla aldım çünkü neyse blessing in disguise diyelim bu iki yüz lira fazlası için. kalbimi kırdın ve amele sümüğü gibi hisettirdin 4.5klık paramı da harcattın. allah belanı versin keşke daha sert konuşsaydım üstümü başımı giyinirken. nasıl yalanlarla iddialarımı çürütmeye çalışacaksın merak ediyorum. bu reviewı da aynen kaydediyorum ola ki sen bunu sildirirsen diye. başka fake bir hesap için yazarım hiçbir sike de müdahele edemezsin o zaman hahaha. her şey karşılıklı oluyor dediğin gibi vendetta. yemin etmiştim son seferden (lisa'yla vera isimli iki haydut, o organları leş gibi kokan alçaklar da reviewımı sildirdiler) sikerim ankarasını artık sadece istanbulu ziyaret edeceğim diye keşke bu aklımı çelmeseydi de yeminimi tutsaydım Reply: ? insanlarim okusun ve anlar konusmadan bille nasil kabasin)) saol kendi sevimli musterilerim var. Gecen sene gorusmeden sonra seni engellemistim, ama umarim yeni numara alip yazdin, zaten kapi acildiginda kovmaliydim ama yapcak bir sey yok. Iyi gunler (sekizi akşamı yazdığım reply'ına cevaben attığım comment de aşağıda): emoji kullanman çok sevimliymiş. yalan söyleyeceğin belliydi zaten kıçıkırık türkçenle yazmışsın bir şeyler. türkçede "insanlarım" diye bir şey kullanamazsın bu anlamda "bile" de tek "l"yle yazılır "umarım" yerine de "sanırım" yazarsın. geçenki randevuda beni engellemeni gerektirecek hiçbir şey olmadı. çıkarken tebessümle el sıkıştık ve tanıştığıma memnun olduğumu söyledim sana sen de ben de dedin. odadan uhulet ve suhuletle ayrıldım sonrasında beni engellediğin falan olmadı iftira atma. ama bu numaradan engellendiğim doğru. fakat o olay senin iftira atışın gibi olmadı. sen sitede yazılana göre epeydir özbekistandayken ve hesapta hareket göstermiyorken ekim ya da eylül gibi ne zaman özbekistandan ankaraya döneceğini efendi gibi soruşumdan ötürü engellenmiştim. bilasebep böyle engellenmeye alıştık zaten bu siteden onda pek sorun yok. bu arada numaramı değiştirmemi de buna bağlaman çok tatlıymış hakikaten. ben gayet usturuplu davranırım ama durduk yere cockblock edersen ve üç bin beş yüz liramı çalarsan karşılık vermek isterim. manevi zarar da verdin ama şu an giden paranın derdindeyim. umarım bir yerlerde hanedan kebap gömerken ya da pixel'de molly'lerle patlarken boğazına gözüne durur. şu an üç kişi senle buluşmaktan vazgeçti umarım bu sayı daha da çoğalır ekmeğinden olursun? evet saat şu an 01.33 tekrar taklaya gelişimi hatırlatmak istedim. bir kez daha kendisine haziranın birindeki randevunun olumlu reviewını ve kendisini özbekistandan çağırdığım ve otele geçmesini talep ettiğim commentlerimi de silmesi için davette bulunuyorum umarım buraları okuyor ve şu an açlıktan gırın gırın kıvranıyordur?kıymetli site sakininiyse sabra ve aşağıdaki diğer yazılarımı da okumasına davet ediyorum. böylece büyük resmi daha berrak görebileceklerdir. bu hırsız sabrina puştu hariç herkese hayırlı geceler diliyorum.

abuserabuzer

2024-01-12
  • Öpüşme:Öpüşme yok
  • Oral seks:Kondomsuz
  • Ağza gelme:Hayır
  • Seks:Pasif
  • Anal:Mevcut değil
  • Göğüs:Silikon
  • Tek Seferde Birden Fazla Boşal(t)ma:Bilmiyorum
  • Fotoğraf:Gerçek resim
  • Buluştuğu tarih:2024-01-07
  • Süre:20 saat
  • Şehir:Ankara
  • Görüntüsü:10/10
  • Servisler:1/10
  • İletişim:1/10

???DİKKAT DOLANDIRICI KÖPEK HATIRLATMASI??? Bu review SABRINA BABY DOLL SLIM GIRL (https://escortnews.eu/escort/SABRINA-731622.html) lakaplı bayan ile ilgilidir. Kendi sayfasında yayınlayamıyorum çünkü kendisi review sildiren alçağın biri. Bunu okuyan kıymetli site kullanıcısı kafasında Nita yerine bu bahsi geçen DOLANDIRICI köpeği koysun. Sildirdiği review ve ona attach olan cevabıyla, gene sildirdiği yorumum aşağıdaki gibidir: görüşmelerim arasında en hüsrana uğratıcı olanı oldu lan bir de sonunda kısa bir review yazacaz görüşme mükemmel geçecek diye seviniyordum. bir buçuk saate anlaştık beni aşağı yukarı elli dakika falan bekletti geçen sefer de öyle yapmıştı zaten. her neyse instada keşfette çıkan bayanlar kadar şık bayan dedim parasız bir araya gelebileceğim birisi değil dedim zaten bu alemdeki en güzel seksimi yapmışım geçen sefer bir defa daha gidelim hem hasret de gideririz dedim. houston olmasına rağmen bir buçuk saat incall görüşme ayarladım amk yarım saati bile geçmedi canım acıdı haydi sen en iyisi siktir ol git diye paranın iki bin beş yüzünü lirasını geri verip yol verdi. altı bininin üç bin beş yüzüne kondu güzelce böyle oldu bitti kovmak karşımdakini gücendirir mi resepsiyona da bin lira bayındı bana zaman ayırdı diye düşünmeden. lan köpek mi kovalıyorsun. adam gibi konuşmuyor da iletişimi kapalı mıymıymıy bir şey olmuş iyice. yapmak zorunda değilim lafını ağzına dolamış iyice amk. üstümü giyiniyorum bu böyle olmaz bir buçuk saatimi ayırmışım sana yarrak gibi davranıyorsun dedim suratıma bile bakmıyor beni yok sayıyor alçak köpek. amk servisi aşağı görülmek için mi satın aldım alçak. sen kendini ne zannediyorsun da yüzüme bakmıyorsun. geçen buluşmada da baya güzelleme yapmışım aşağıda ama bir takım cinslikler gene de bulunuyordu. bulunuyordu bulunmasına da mütevazı uzlaşmaya yakın bir tavrı vardı o zaman o yüzden çok batmıyordu cinslikleri. lanet olsun kalbim kırıldı para burnundan gelsin allah belanı versin. sen benim müşterim değilsin ben böyle iş yapmıyorum diyor lan bu ne demek amk. kendine has bir müşteri çevresi oluşturduysan ilan vermezsin bu sayfaya olur biter. sanırım sikine kan gitmeyen kart zampara moruklardan oluşan bir müşteri çevresi var onların sırtından geçiniyor mis gibi. geçen sefer bana her şey karşılıklı falan dediydi. lan halbuki geçen sefer daha acemice davranmıştım şimdi daha tecrübeli profesyonel davrandık geçenkinden misliyle kötü geçti. bir de dilli milli öpüşmüyor amk kendisi de dedi dilli öpüşmüyorum ama öyle yazmışlar diye dilli öpüşmemişseniz öyle yazmayın amk. yani allah var şahane güzel estetiğe borçlu olsa da bir kısmını baya güzel nubile bir bayan. AMA geçen buluştuğumdan beri epey bir uyuzluk çökmüş götü kalkmış işte amk götü kalkmış. fotolarda storylerde çok eğleniriz bayram edersiniz gençler vibe'ını iyi pazarlasa da yok öyle bir şey onu yapmam bunu yapmam mıymıymıy. lan madem acıtıyorum geçenki gibi uyar yavaşla diye yavaşlayım. mıymıy yavaşla dedim diyor bana yalanına sıçayım senin. tam sikini kaldıramayan zengin moruklara göresin onlar acıtamaz canını zaten sana secde ede ede de götünü kaldırmışlar. güzel seksli iletişimli kaynaşmalı eğleneceğim bir görüşme olacağından emindim göte geldim. lan buraya kısaca mükemmeldi teşekkürler yazarım kesin diyordum ne oldum değil ne olacağım diyecen. ben banyodayken kaşla göz arasında bana iade edeceği miktarı hesaplıyormuş telefonundaki hesap makinesinden. vay sinsi karı vay. oldu bitti tuzağı demek ha. şuna ekmeğinizden bölmeyin de altı binden iki bin beş yüzü hesap makinesiz hesaplayamayan bezelye beyniyle başka bir işte çalışmak zorunda kalsın. desem de eşek gibi para verenler çıkar elbet. şuncacık işlemi bile hesap makinesi olmasına rağmen yanlış hesapladı. iki yüz lira daha fazla aldım çünkü neyse blessing in disguise diyelim bu iki yüz lira fazlası için. kalbimi kırdın ve amele sümüğü gibi hisettirdin 4.5klık paramı da harcattın. allah belanı versin keşke daha sert konuşsaydım üstümü başımı giyinirken. nasıl yalanlarla iddialarımı çürütmeye çalışacaksın merak ediyorum. bu reviewı da aynen kaydediyorum ola ki sen bunu sildirirsen diye. başka fake bir hesap için yazarım hiçbir sike de müdahele edemezsin o zaman hahaha. her şey karşılıklı oluyor dediğin gibi vendetta. yemin etmiştim son seferden (lisa'yla vera isimli iki haydut, o organları leş gibi kokan alçaklar da reviewımı sildirdiler) sikerim ankarasını artık sadece istanbulu ziyaret edeceğim diye keşke bu aklımı çelmeseydi de yeminimi tutsaydım Reply: ? insanlarim okusun ve anlar konusmadan bille nasil kabasin)) saol kendi sevimli musterilerim var. Gecen sene gorusmeden sonra seni engellemistim, ama umarim yeni numara alip yazdin, zaten kapi acildiginda kovmaliydim ama yapcak bir sey yok. Iyi gunler (sekizi akşamı yazdığım reply'ına cevaben attığım comment de aşağıda): emoji kullanman çok sevimliymiş. yalan söyleyeceğin belliydi zaten kıçıkırık türkçenle yazmışsın bir şeyler. türkçede "insanlarım" diye bir şey kullanamazsın bu anlamda "bile" de tek "l"yle yazılır "umarım" yerine de "sanırım" yazarsın. geçenki randevuda beni engellemeni gerektirecek hiçbir şey olmadı. çıkarken tebessümle el sıkıştık ve tanıştığıma memnun olduğumu söyledim sana sen de ben de dedin. odadan uhulet ve suhuletle ayrıldım sonrasında beni engellediğin falan olmadı iftira atma. ama bu numaradan engellendiğim doğru. fakat o olay senin iftira atışın gibi olmadı. sen sitede yazılana göre epeydir özbekistandayken ve hesapta hareket göstermiyorken ekim ya da eylül gibi ne zaman özbekistandan ankaraya döneceğini efendi gibi soruşumdan ötürü engellenmiştim. bilasebep böyle engellenmeye alıştık zaten bu siteden onda pek sorun yok. bu arada numaramı değiştirmemi de buna bağlaman çok tatlıymış hakikaten. ben gayet usturuplu davranırım ama durduk yere cockblock edersen ve üç bin beş yüz liramı çalarsan karşılık vermek isterim. manevi zarar da verdin ama şu an giden paranın derdindeyim. umarım bir yerlerde hanedan kebap gömerken ya da pixel'de molly'lerle patlarken boğazına gözüne durur. şu an üç kişi senle buluşmaktan vazgeçti umarım bu sayı daha da çoğalır ekmeğinden olursun? Hatırlatma isteğim bu alçak gizli hayduda para ayırmak için yemek zorunda kaldığım tatsız tuzsuz kabak yemeğine cellalenmemden doğdu. Gece gece galeyana geldim gene saat 00.23 şu an. Bu alçak 3500imin üstüne otel de 1000imin üstüne kondular güzelce. Körlerle sağırlar birbirini ağırlar amk. Kendi hesabımın itibarını alçaltmamak için burada bu ALÇAK DOLANDIRICI KÖPEĞE ana avrad sövmeyeceğim ama bilin ki celallendikçe feriştahına gidiyorum kendim. Her kaybettirdiğim müşteri bana şifa gibi gelecektir, umarım daha fazla insan görüşme iptal eder. Kıymetli okuyucu umarım dilli öpüşme bile yapmayan bu GÖTÜ FAZLA KALKMIŞ kibir abidesi uyur yılana siktiriboktan apartman bozması otele girme pahasına görüşmeye gitmek gibi bir yanlışlıkta bulunmaz. Yazdığım pozitif review'ı da sildirmiyor alçak onu da sildirsene lan. O zaman böyle değildi kansız. Allahım bir de özbekistandan gel diye çağrıda bulunmuşum ya. Onu da sildirsene lan. Cehennim dibine git cehennem ol gelmez olaydın 4500imden olmayacaktım. İptal mesajlarının daha fazla çoğalmasını ve her bir iptal eden kıymetli site kullanıcısının bana özelden yazıp taziye dilemesini isterim. Bu alçağa çomak sokmak beni tarifsiz sevinçlere boğacaktır sayın site sakini lütfen bu sevinci benden esirgemeyein. Alma yetimin ahını lafımızı birlik olup kanıtlayalım. Sayın "barisbey" ve sayın "Jullyr"ı nahak yere engellemesinden de ne kadar denyo ve güvenilmez olduğunu anlayabilirsiniz. Güzelliğine kanıp da gideyim demeyelim.

abuserabuzer

2024-01-10
  • Öpüşme:Öpüşme yok
  • Oral seks:Kondomsuz
  • Ağza gelme:Hayır
  • Seks:Pasif
  • Anal:Mevcut değil
  • Göğüs:Silikon
  • Tek Seferde Birden Fazla Boşal(t)ma:Bilmiyorum
  • Fotoğraf:Gerçek resim
  • Buluştuğu tarih:2024-01-07
  • Süre:20 saat
  • Şehir:Ankara
  • Görüntüsü:10/10
  • Servisler:1/10
  • İletişim:1/10

???DİKKAT DİKKAT??? gene SABRINA BABY DOLL SLIM GIRL hakkındaki kamuya açık beyanımı tazelemek istiyorum gece gece gene cellalendim saat şu an ikiyi beş geçiyor son üç ayda dandik berbat sekse 16000 civarı para harcadığımı hesapladım beni bu celallendirdi. SABRINA gibi domuz dolandırıclara paranızı kaptırmamak için aşağıdaki reviewımı okumaktan çekinmeyin. ben üç bin beş yüz ona bin lira da siktiriboktan houston oteline kaptırdım.

abuserabuzer

2024-01-09
  • Öpüşme:Öpüşme yok
  • Oral seks:Kondomsuz
  • Ağza gelme:Hayır
  • Seks:Pasif
  • Anal:Hayır
  • Göğüs:Silikon
  • Tek Seferde Birden Fazla Boşal(t)ma:Sadece tek bir sefere izin
  • Fotoğraf:Gerçek resim
  • Buluştuğu tarih:2024-01-07
  • Süre:20 saat
  • Şehir:Ankara
  • Görüntüsü:10/10
  • Servisler:1/10
  • İletişim:1/10

DİKKAT bu review nita ile alakalı değildir SABRINA baby doll slim girl nickli ankara houstonda hizmet veren bayanla alakalıdır. reviewımla commentimi sildirmiş ama beni zor yıldırır. sildirdiği reviewımı aynen buraya tekrar yazıyorum. paramı çalmanın bedelini ödeyeceksin. sildirdiği review aşağıdakidir: görüşmelerim arasında en hüsrana uğratıcı olanı oldu lan bir de sonunda kısa bir review yazacaz görüşme mükemmel geçecek diye seviniyordum. bir buçuk saate anlaştık beni aşağı yukarı elli dakika falan bekletti geçen sefer de öyle yapmıştı zaten. her neyse instada keşfette çıkan bayanlar kadar şık bayan dedim parasız bir araya gelebileceğim birisi değil dedim zaten bu alemdeki en güzel seksimi yapmışım geçen sefer bir defa daha gidelim hem hasret de gideririz dedim. houston olmasına rağmen bir buçuk saat incall görüşme ayarladım amk yarım saati bile geçmedi canım acıdı haydi sen en iyisi siktir ol git diye paranın iki bin beş yüzünü lirasını geri verip yol verdi. altı bininin üç bin beş yüzüne kondu güzelce böyle oldu bitti kovmak karşımdakini gücendirir mi resepsiyona da bin lira bayındı bana zaman ayırdı diye düşünmeden. lan köpek mi kovalıyorsun. adam gibi konuşmuyor da iletişimi kapalı mıymıymıy bir şey olmuş iyice. yapmak zorunda değilim lafını ağzına dolamış iyice amk. üstümü giyiniyorum bu böyle olmaz bir buçuk saatimi ayırmışım sana yarrak gibi davranıyorsun dedim suratıma bile bakmıyor beni yok sayıyor alçak köpek. amk servisi aşağı görülmek için mi satın aldım alçak. sen kendini ne zannediyorsun da yüzüme bakmıyorsun. geçen buluşmada da baya güzelleme yapmışım aşağıda ama bir takım cinslikler gene de bulunuyordu. bulunuyordu bulunmasına da mütevazı uzlaşmaya yakın bir tavrı vardı o zaman o yüzden çok batmıyordu cinslikleri. lanet olsun kalbim kırıldı para burnundan gelsin allah belanı versin. sen benim müşterim değilsin ben böyle iş yapmıyorum diyor lan bu ne demek amk. kendine has bir müşteri çevresi oluşturduysan ilan vermezsin bu sayfaya olur biter. sanırım sikine kan gitmeyen kart zampara moruklardan oluşan bir müşteri çevresi var onların sırtından geçiniyor mis gibi. geçen sefer bana her şey karşılıklı falan dediydi. lan halbuki geçen sefer daha acemice davranmıştım şimdi daha tecrübeli profesyonel davrandık geçenkinden misliyle kötü geçti. bir de dilli milli öpüşmüyor amk kendisi de dedi dilli öpüşmüyorum ama öyle yazmışlar diye dilli öpüşmemişseniz öyle yazmayın amk. yani allah var şahane güzel estetiğe borçlu olsa da bir kısmını baya güzel nubile bir bayan. AMA geçen buluştuğumdan beri epey bir uyuzluk çökmüş götü kalkmış işte amk götü kalkmış. fotolarda storylerde çok eğleniriz bayram edersiniz gençler vibe'ını iyi pazarlasa da yok öyle bir şey onu yapmam bunu yapmam mıymıymıy. lan madem acıtıyorum geçenki gibi uyar yavaşla diye yavaşlayım. mıymıy yavaşla dedim diyor bana yalanına sıçayım senin. tam sikini kaldıramayan zengin moruklara göresin onlar acıtamaz canını zaten sana secde ede ede de götünü kaldırmışlar. güzel seksli iletişimli kaynaşmalı eğleneceğim bir görüşme olacağından emindim göte geldim. lan buraya kısaca mükemmeldi teşekkürler yazarım kesin diyordum ne oldum değil ne olacağım diyecen. ben banyodayken kaşla göz arasında bana iade edeceği miktarı hesaplıyormuş telefonundaki hesap makinesinden. vay sinsi karı vay. oldu bitti tuzağı demek ha. şuna ekmeğinizden bölmeyin de altı binden iki bin beş yüzü hesap makinesiz hesaplayamayan bezelye beyniyle başka bir işte çalışmak zorunda kalsın. desem de eşek gibi para verenler çıkar elbet. şuncacık işlemi bile hesap makinesi olmasına rağmen yanlış hesapladı. iki yüz lira daha fazla aldım çünkü neyse blessing in disguise diyelim bu iki yüz lira fazlası için. kalbimi kırdın ve amele sümüğü gibi hisettirdin 4.5klık paramı da harcattın. allah belanı versin keşke daha sert konuşsaydım üstümü başımı giyinirken. nasıl yalanlarla iddialarımı çürütmeye çalışacaksın merak ediyorum. bu reviewı da aynen kaydediyorum ola ki sen bunu sildirirsen diye. başka fake bir hesap için yazarım hiçbir sike de müdahele edemezsin o zaman hahaha. her şey karşılıklı oluyor dediğin gibi vendetta. yemin etmiştim son seferden (lisa'yla vera isimli iki haydut, o organları leş gibi kokan alçaklar da reviewımı sildirdiler) sikerim ankarasını artık sadece istanbulu ziyaret edeceğim diye keşke bu aklımı çelmeseydi de yeminimi tutsaydım Reply: ? insanlarim okusun ve anlar konusmadan bille nasil kabasin)) saol kendi sevimli musterilerim var. Gecen sene gorusmeden sonra seni engellemistim, ama umarim yeni numara alip yazdin, zaten kapi acildiginda kovmaliydim ama yapcak bir sey yok. Iyi gunler (sekizi akşamı yazdığım reply'ına cevaben attığım comment de aşağıda): emoji kullanman çok sevimliymiş. yalan söyleyeceğin belliydi zaten kıçıkırık türkçenle yazmışsın bir şeyler. türkçede "insanlarım" diye bir şey kullanamazsın bu anlamda "bile" de tek "l"yle yazılır "umarım" yerine de "sanırım" yazarsın. geçenki randevuda beni engellemeni gerektirecek hiçbir şey olmadı. çıkarken tebessümle el sıkıştık ve tanıştığıma memnun olduğumu söyledim sana sen de ben de dedin. odadan uhulet ve suhuletle ayrıldım sonrasında beni engellediğin falan olmadı iftira atma. ama bu numaradan engellendiğim doğru. fakat o olay senin iftira atışın gibi olmadı. sen sitede yazılana göre epeydir özbekistandayken ve hesapta hareket göstermiyorken ekim ya da eylül gibi ne zaman özbekistandan ankaraya döneceğini efendi gibi soruşumdan ötürü engellenmiştim. bilasebep böyle engellenmeye alıştık zaten bu siteden onda pek sorun yok. bu arada numaramı değiştirmemi de buna bağlaman çok tatlıymış hakikaten. ben gayet usturuplu davranırım ama durduk yere cockblock edersen ve üç bin beş yüz liramı çalarsan karşılık vermek isterim. manevi zarar da verdin ama şu an giden paranın derdindeyim. umarım bir yerlerde hanedan kebap gömerken ya da pixel'de molly'lerle patlarken boğazına gözüne durur. şu an üç kişi senle buluşmaktan vazgeçti umarım bu sayı daha da çoğalır ekmeğinden olursun? evet eğer bu da bir şekil silinirse başka bir hesap için yazarım. üç buçuk atmaya başlamışın herhalde sevimli müşterilerin neredeler hani? replyda kendine güvenerek konuşuyordun madem niye sildirdin? bir kişi daha yazdı iptal ettim diye allah ziyade etsin. bak bir de bir haziranda yazdığım reviewı sildirmemişin onu da sildirsene iki taraflı oynamayıp onu niye sildirmiyon. gencolar bu uyur yılana gidilmez afra tafra olmaz yapmam yapmak zorunda değilim mıymıymıy mızmız alçak 3500imi çaldın. kalbim de kırıldı da orasını siklemiyorum artık. yorumla reviewı sildirmeden önce görmemiş olanlar ve uydurduğum zannında olanlar dmden yazsınlar screenshotlarını atarım kendilerine teşekkürler.

VeniVidiEgoFutui

2023-05-07
  • Öpüşme:Öpüşme yok
  • Oral seks:Kondomlu
  • Ağza gelme:Hayır
  • Seks:Aktif
  • Anal:Mevcut değil
  • Göğüs:Doğal
  • Tek Seferde Birden Fazla Boşal(t)ma:Birden fazla sefere izin
  • Fotoğraf:Gerçek resim
  • Buluştuğu tarih:2023-04-18
  • Süre:1 saat
  • Şehir:Ankara
  • Görüntüsü:10/10
  • Servisler:7/10
  • İletişim:8/10

Geriye dönük reviewlara devam. Resimler gerçek ve kesinlikle çok güzel bir kız. Muhtemelen yaşından dolayı ilk başta çekingen ve sessizdi. İngilizce de çok iyi değil ama zaman ilerledikçe sohbet ettikçe açıldı. Açıldıkça, özellikle ikinci turda, sevişirken kendisi de zevk almaya çalıştığı anlaşılıyordu. Her zaman ikinci turu yapmıyorum artık açıkçası, ama Nita ile ikinci turu da isteyerek ve rahat bir şekilde yaptık. Gerçekten çok güzel, seksi bir kız, servis puanını randevuyu ayarlarken kondomsuz blowjob ve öpüşme var dendiği için kırdım. Yine de bunların dışında memnun kaldım diyebilirim. Few words in English: Nita is a really young and beautiful girl. Her photos are real and recent. She is sexy and good in bed, especially after some chit chat breaks the ice. The only flow is she doesn't kiss and performs the blowjob with condom, although I was told that she kisses and makes OWO. Still I can say that, I'm satisfied with the meeting with this beautiful young girl.

Bağımsız bayan eskort Nita (20) Eskort Hizmeti Ankara teen eskort kız • Nita • Uyruğum Rus. Şimdi Ankara da. Nita bir bayan eskorttur ve 20 yaşındadır. Doğu Avrupalı görünüşüm sizi hipnotize eder. Asla unutamayacağınız bir eskort arıyorsanız, Nita sizin için mükemmel bir seçimdir. Saç rengi: Sarışın. Göz rengi: Mavi. Göğüs ölçüsü: B. Eğlence ve heyecan arıyorsanız, genç eskort hayatınıza mutluluk getirecek. Özel eskortlardan hoşlanıyorsanız, beni Ankara 'daki otelimin odasında bulabilirsiniz. Beni ziyaret edebilirsiniz, konum için benimle mutlaka iletişime geçin. Outcall eskort hizmeti mevcuttur. Diğerlerinin yanı sıra şu hizmetleri de sunuyorum: Vücuda işeme, ağza boşalma, kondomsuz oral, kız arkadaş deneyimi, sınırsız seks, yüksek topuklu & jartiyer, yapay penisle oynama, kendi yerinde. Bütün beyler ateşli bir eskorttan harika bir oral seks beklerler, ancak oral seks sadece size zevk vermek için değil, bana da vajinamı yalayarak zevk verilmesi içindir. Bir eskort hizmetlerini kullanmadan önce yorumları okur musunuz? Doğru yere geldiniz, burda benim ve eskort arkadaşlarımın hakkında yorumlarımızı ve puanlarımızı bulabilirsiniz. Bu eskort rehberindeki en popüler eskortlar.

Bu web sitesi bir reklam ve bilgi kaynağıdır ve bu nedenle burada bahsedilen siteler veya kişilerle hiçbir bağlantısı veya bu hususta hiçbir yükümlülüğü yoktur. SADECE reklam alanı satıyoruz, bir eskort ajansı değiliz. Bu portaldan aşağıdaki bağlantılara, e-postalara veya telefon numaralarına erişebileceğiniz üçüncü taraf web sitelerinin veya bireylerin içeriği veya eylemleri için hiçbir sorumluluk kabul etmiyoruz. Reklamı verilen tüm materyal, yayınlanmadan önce incelenir.

© Copyright 2024 | Tüm hakları saklıdır | Callgirlsturkey

Bu sitede listelenen tüm modellerin fotoğrafları çekildiğinde en az 18 yaşındaydı.

Sürüm 1.06.13 - siteways-react2021-6db9b4b6d-tjh4d - 100.26.179.41 - [US] - [Yenile]

DMCA.com Protection Status